Recommended Post Slide Out For Blogger

Sabtu, 24 Desember 2011

Home Sheep Home 2 [Game Shaun The Sheep]

 

clip_image001
Release name: Home Sheep Home 2 v1.0 full-THETA
Size: 584 MB
Genre: Puzle
Publisher: Aardman Digital
Developer: Aardman Digital
NFO: Here

System Requirements :

CPU Cores: Single Core 1.6 GHz
Minimum RAM: 512MB
DirectX Version: DirectX 9.0
Graphics Card RAM: 128MB
Graphics Card: DirectX 9.0
Graphics Card Shader Model: Not Required
Sound Card: Required
Operating System(s):
Windows XP 32 bit, 64 bit
Windows Vista, 32 bit, 64 bit
Windows 7, 32 bit, 64 bit

Features:

  • Solve 48 stages loaded with clever puzzles.
  • Use the individual strengths of Shaun, Shirley, and Timmy in each stage.
  • While solving puzzles, collect little lost socks. These bonus goodies are well worth the effort.
  • Simply gorgeous hand-drawn art. You’ve never seen Aardman’s lovable Shaun look this good in a mobile game.

 

clip_image002
clip_image003

clip_image005

Download

Part 1
Part 2
Part 3

Alternative download link (New, Update 18-12-2011 ),

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7

Anda sekalian pasti mengeluh karena sizenya terlalu besar. Sekarang saya sediakan game versi swfnya. Silahkan download di bawah.

Download versi swf

Tags:

9 komentar:

  1. ijin sedot...#

    salam sahabat
    doni

    BalasHapus
  2. Mau dapat uang min. $1000 coba isi aja survey ini gratis, hanya butuh alamat email dan account paypal untuk menerima pembayaran...gratiss...

    http://Survey-Faq.com?ref=2543027

    TERBUKTI MEMBAYAR

    BalasHapus
  3. wah saya seting liat serial nya di tv gan.

    www.rezkyutama.blogspot.com

    BalasHapus
  4. #Sebuah Coretan : Memang mas. Saya juga lumayan tertarik dengan serial di TV nya

    BalasHapus
  5. gan ko pas ane download, rar'y sama kis 2012 k detect trojan..
    ane ga ngerti.. pdhal ane pngen mainin ni game.. hhe

    sukses gann

    BalasHapus
  6. #anonim : anvirnya matiin gan. ane jamin bersih kok ini game

    BalasHapus
  7. lhamdulillah makasih mas admin,anak saya suka sekali dgn game ini

    BalasHapus

Anda memasuki area bebas tapi sopan. No Spam No Junk
Salam sahabat Gysoft